bergochdalvana

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

jag vill inte mera.

Av T S - 25 juli 2010 16:07

jag vill vara smal.
Från och med nu, ska jag börja om. Från noll. Imorgon ska jag inte äta alls. och sen så ska jag träna som jag aldrig har tränat förut. Jag ska bli vacker tills skolan börjar. Jag ska bli smalare än alla dom dära vackra människorna, jag ska synas.


önskar att jag kunde stanna tiden.

 
 
AlexanderPro

AlexanderPro

25 juli 2010 20:24

Hehe fan vad smart att späda allt med isen ju! hatar kyla för övrigt men detta är fan ett måste när jag väl införskaffar frukt, och det är som du säger, alla kalorier genom te haha, inte för att det är många eller ens NÅGRA i vissa sorter men te är fan det närmaste jag kommit frukt på länge, hade något kanelblandat i vintras som jag minns så väl för det var så gott, men jordgubb nu på sommarn äger ju :) speciellt nu när det är lite oväder och man myser med en kopp till någon lame serie, haha fan du läste min blogg tror jag för då vet du iaf att det var pokemon jag kollade på men ändå :P det var ju te vi pratade om nu så låt oss inte gå in på det andra! eller jo förutom en annan sak:

"Imorgon ska jag inte äta alls. och sen så ska jag träna som jag aldrig har tränat förut"

Gud vad kul att höra! hoppas verkligen det kommer gå bra för dig, minns att jag var så bestämd i början så INGET kunde stoppa mig när jag gjorde så, men hamnade i en liten svacka och kände mig svag vilket ledde till att jag var TVUNGEN att lyckas, hur mycket min mage än grät om minsta lilla bit mat, bara några smulor? NEJ jag visste vad jag gjorde och jag kunde cykla i över 4 timmar i sträck utan näring, bara vätska och mer vätska. men håller tummarna för att du ska lyckas nu bara så du vet!

http://alexanderpro.bloggplatsen.se

 
Ylvali

Ylvali

25 juli 2010 20:34

lycka till! jag är inte altid duktig, det är du!

http://www.anadear.bloggplatsen.se

 
AlexanderPro

AlexanderPro

26 juli 2010 17:06

bara detox i namnet får mig att vilja missbruka den smaken :P fast yogi? smakar det typ youghurtaktigt då eller? (A) oj men äta ute har förekommit någon gång då man blev bjuden på buffe på sommarjobbet av chefen, men sa typ att jag nyss ätit då och höll mig till salladsbaren :) han ba seriöst på en hel sommar har jag sätt dig äta sallad en gång, det enda du gör är sover på rasterna, jag ba jaaaaa klart man sover på jobbet liksom så garvade han, men faktum är att man får så mycket energi då även om det bara är en kortis, och man mättas en mass också, inget man direkt TÄNKER på men jag har verkligen kännt efter riktigt RIKTIGT nogrannt och sömn ger faktiskt energi och mättnad konstigt nog för när man väl vaknar upp så är man bara inte fullt så lika hungrig som innan och då ba äsch skitsamma jag har ju precis vaknat liksom! :D joooo spy är bara skönt när man är deprimerad, när man bara känner sig hatad av allt och alla och bara vill få upp skiten, även om man inte fått i sig något allvarligt eller "förbjudet" dvs fettbomb av något slag, men håller verkligen med dig för det tar på krafterna så himla mycket och jag vill typ inget annat än bara gå och vila efter, man blir bara allmänt svag av det, utom en gång då jag sprang så mycket så jag kräktes för jag hade druckit pucko innan och det var helt brunt och sen efter så kände jag mig så lätt och pigg att jag tog en dubbelt så lång löprunda efter :)

http://alexanderpro.bloggplatsen.se

 
maria

maria

27 juli 2010 00:35

Vad ska du börja träna?
då är vi två, ska inte heller äta imorgon. (men det brukar jag vara bra på) ler

http://www.MDLM.webblogg.se

 
AlexanderPro

AlexanderPro

27 juli 2010 16:19

åh men det är ju gott när det är gjort på örter eller kryddor eller smakat 2 ört te sorter och gillade faktiskt badå, men kan verkligen föreställa mig att det är najs om det påminner om chai! :D haha även om det var på rasten så vare ju fortfarande "sova på jobbet" och glad att jag inte gjorde det i knät på han jag jobbar med för han väger typ 09 och har ölmage HAHAHAH då skulle jag nog tillåta mig själv att spy i hans knä av bara tanken :P då kan vi snacka om uppmärksamhet haha, gillar inte att hetsa för man får så ont i magen efteråt, gillar "inte äta" smärtan bättre för det är tillslut bara som en känsla eller först känsla men sen går den över och sen tänker man inte mer på det och kan göra typ ALLT utan att behöva bry sig :D det är helt najs och jag gillar att utmana mig själv om hur länge jag kan klara mig, och när jag väl typ någ gränsen så väntar jag lite till och så äter jag flera bitar Vitt bröd direkt efter för det mättar på typ nolltid, vet att det är skitdåligt men inget mättar fan så grovt och så snabbt som bröd just, vilket tillåter någon timme extra fastan :) för det tar längre tid för annat att mätta så man får i sig det snabbare då ju haha

http://alexanderpro.bloggplatsen.se

 
alice.

alice.

28 juli 2010 12:20

Sv; Jag vet att jag inte borde. Jag vill inte fastna i det där igen. Jag vill inte älska mitt blod. Vilja se det rinna. Usch, jag vill verkligen inte. Men ibland så är lusten för att falla tillbaka i det där igen. Det var någon trygghet, dom där kalla vassa rekbladen blir en trygghet ju. De tar bort allt som gör ont, en liten stund. Men jag vill inte ha fler ärr. Jag ska ju bli vacker.

http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T S - 8 augusti 2010 07:25

  Nu måste jag bara skryta lite om hur duktig jag har vart! Jag (världens mest morgontrötta människa) gick upp kl sex och cycklade i en timma, fort och långt! Så nu har jag förbrukat ca 500 kalorier och inte fått i mig en ända, är inte det under...

Av T S - 5 augusti 2010 14:54

Jag MÅSTE införskaffa mig en våg! Jag slängde min förra när jag fick den dumma ideen att lämna Ana. Jag vill vara vacker, smal. Tunn som luft. Måste. Måste. Måste. ...

Av T S - 4 augusti 2010 13:53

Åt ingenting igår! Fettet kvävde mig så jag kunde inte få i mig en en endaste liten tugga! Lite bra i alla fall, kanske? ...

kul

Av T S - 2 augusti 2010 23:46


hah, jag älskar att göra sånna här små saker nag jag är hungrig! Det får en att tanka på annat :) Peppar med kent och cola zero. Skål för att vi ska bli vackrast!   ...

Av T S - 2 augusti 2010 13:32

nu var det länge sen jag bloggade. Min ångest har varit värre än värst. Armarna är blodigare, mer blåmärken. Fett. Fetto. Spyr varje dag nästan. Måste sluta med det! Idag har det gått bra. En deciliter tonfisk 90 kalorier. Nu ska jag inte äta mer. ...

Presentation

mitt liv är en berg och dalvana

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards